E-mail marketing

E-mail marketing  · 16. december 2017
1. Personaliseer je mail Dus zorg voor een persoonlijke aanhef: Geachte mevrouw ….., Beste mevrouw …… Beste Martine” je klant voelt zich persoonlijk aangesproken 2. Kies een goede onderwerpregel De onderwerp regel moet kort, krachtig en inhoudelijk zijn – maximaal 50 leestekens 3. Voorkom Spam Voorbeelden van spamgevoelige woorden zijn: gratis, korting, voordeel, speciaal aanbod, koop nu, unieke kans, help, herinnering, test, nog twee dagen. Vermeld geen euro, dollar of procenttekens...
E-mail marketing  · 29. november 2017
de voordelen van E-mail marketing
E-mail marketing  · 02. november 2017
Wil je jouw (potentiële) klanten op de hoogte houden van beurzen en evenementen? E-mailmarketing is daar een goede manier voor. Wij geven gratis tips voor een groter bereik van jouw nieuwsbrief Zorg voor een groot klantenbestand. Verzamel visitekaartjes op beurzen en vraag al jouw klanten om toestemming om ze op de verzendlijst te zetten. Spammen werkt averechts. Gebruik een prikkelende titel. Dit is de enige tekst die iemand in zijn overvolle e-mailbox ziet. Waarom zou hij jouw e-mail wel...